Promotion

Jedná se v podstatě o systém reklam a jiných prostředků, používaných k oslovení dalších uživatelů za účelem sdílení, či nákupu Vašeho produktu.

Uvádím zde způsoby promotion, které sám používám, nebo jsem je v minulosti použil.

Referal link, doporučující odkaz

Na úvod je důležité vysvětlit, co je to referal link, chcete-li česky, doporučujíci odkaz, adresa. Jedná se o adresu, kterou najdete vždy ve svém účtu na jakékoliv registrované práci přes internet většinou v položce promotion tools a slouží k získávání dalších spolupracovníků. Funguje to velice jednoduše. Tento link zkopírujete ze stránek a pak ho můžete kdekoliv vložit, např do inzerátu, či na Vaši webovou stránku, nebo na FB, anebo jednoduše rozeslat všem svým známým na email. Onen oslovený pak jen klikne na tento odkaz a dostane se rovnou na registraci, nebo na úvodní stránku výdělečného webu, přičemž bude automaticky zařazen pod Vás, stanete se tedy jeho referalem, doporučujícím a budete z něj mít určité provize. Ty bývají různé..někde 10 procent, někde 50..atd. Tím, že se takto zařadíte pod určitého referala, se pro Vás nic nemění, naopak je to lepší. Co se peněz týče ty Vám budou vypláceny stejně, jako byste se zaregistroval sám. Vždy je lepší mít ze začátku svého referala, který Vám může i poradit.

Oslovení přátel a příbuzných

Prvotní možnost pro každého. Jednoduše vysvětlete známým jak to funguje, popřípadě pomožte s registrací. Pro začátek je opravdu dobré využít rodinné příslušníky a známé, abyste získali alespoň základní počet podreferalů a začli vydělávat nějaké ty peníze. Poté jim také můžete pomoci s poromotion. Je to pro Vaše dobro, ale také jejich, protože i oni začnou pomalinku vydělávat.

Inzeráty

Asi nejjednodušší způsob reklamy. Na bezplatných či placených inzertních portálech(ať jich je pokud možno co nejvíce), se jednoduše zaregistrujet a poté vložíte k textu inzerátu svůj ref.link, popřípadě nějaký ten obrázek. Klikem na Váš ref link se čtenář inzerátu automaticky přesune na reklamované stránky a stane se vaším podreferalem.

Reklama

V dnešní době existuje nepřeberné množství způsobů reklamy. Prvním může být již zmíněný inzerát. Dále jsou tu různé reklamní systémy, do kterých můžete svůj produkt přihlásit. Takovýmto systémem je koneckonců také systém klikaček a emailovek.Používají se reklamní bannery, což jsou obrázkové odkazy a jiné.. Placená reklama je samozřejmě vždy lepší a efektivnější. Ne však pro tento systém. Klidně reklamujte a inzerujte v novinách a v jiných médií, ale pozor, v bux systémech bych něco takového vůbec nedělal, protože náklady na mediální reklamu jsou velké, chcete-li skutečně nějaké lidi zaujmout. Snad později, až se stanete firmou..

Vlastní web

Doporučuji. V dnešní době si již můžete bez problémů zřídit vlastní stránky zdarma, a to docela jednoduše, bez používání html jazyka. Samozřejmě tyto stránky by měly být na slušné úrovni, jinak nepočítejte s mnoha návštěvníky. Odkazy na některé servery poskytující vytvoření vlastních stránek: eStránky.cz, Webnode.cz,  Svet-Stranek.cz, to jsou dle mě nejpoužívanější a osvědčené servery na tvorbu webu. Ale je to na Vás, jaký server zvolíte. Každý poskytuje jiné designy a je jen na uživateli, který si zvolí.

Nebudu zde popisovat jak takové stránky založit, protože na samotných serverech naleznete podrobný a mnohem fundovanější návod, např Webnode zde.

Je to opravdu jednoduché. Pohrajte si s designem svých stránek a oslovte co nejvíce uživatelů. Prostřednictvím svého webu pak můžete oslovovat mnohem větší počet lidí, umisťovat sem vaše ref. linky, bannery, reklamy a komunikovat s ostatními. Vlastní stránky můžete umístit do autoserfů, což jsou samovyhledávací programy, které pracují za Vás. Snažte se také co nejvíce informovat a administrovat stránky co nejčastěji, bez pouhého kopírování dalších webů, či blogů, což je dnes docela běžné. Buďte originální. Odkaz na své stránky pak samozřejmě můžete umisťovat kdekoliv se Vám jen zlíbí.

PR články a jiné podpůrné texty

Je možno psát nejrůznější články, které budou podporovat a propagovat vaše stránky, nebo váš produkt. Většinou se jedná o takzvané PR články, které obsahují odkazy zvyšující návštěvnost a prodej, existují ovšem nejrůznější formy dalších článků, až po opravdu odborné a obsažné pro renomované časopisy, magazíny a internetové stránky.

Linkbuilding

Linkbuilding je již dosti zaběhlou formou propagace a promotion. V podstatě se jedná o umisťování odkazu, tedy přímé adresy na vaše stránky kamkoliv na internetu. Jedná se o diskuze, jiné stránky nejrůznější kvality- u kvalitnějších stránek není snadné umístit svůj odkaz, často je to zpoplatněno, nebo požadují na výměnu zase umístění svého odkazu na vašem webu, dále pak na forech, sociálních sítích, inzercích, soukromých blozích a kam to jen jde, abyste takto oslovili co nejvíce potenciálních zákazníků, nebo uživatelů. Do linkbuildingu můžeme také zařadit PR články, které většinou nepostrádají přímé odkazy.